IsikhangisoPPC ukukhangisa

Kuyini CTR e "Yandex. Eqondile"? Inkomba CTR CTR

Bathi ukukhangisa - kuba ibhizinisi elichumayo kakhulu. Nokho, Wabasaqalayo amaningi angenziwa phikisana ukuthi. ngezabelomali zabo ukukhangisa kuthiwa encibilika phambi kwamehlo ethu, ashayisane sibalo ongaziwa: CTR. It kuvela ukuthi isici esibaluleke kunazo zonke kufakwe ukubala algorithm we-CPC. Ake sizame ukuqonda lokho CTR "Yandex. Direkt" futhi indlela yokwenza abangane naye. Udaba, ngokusho kongoti, emhlabeni jikelele. Ukuqonda lokhu isici uyobasindisa eningi imali umkhankaso wokukhangisa kanye imali eningi.

A amazwi ambalwa mayelana "Yandex. Direkt"

Inthanethi - iyingxenyekazi ethandwa kakhulu ukukhangisa umkhiqizo noma isevisi yakho. Isebenzisa ezihlukahlukene izinkampani, ogama imisebenzi anqunyelwe inhlangano nokuxhumana phakathi kwalabo abafuna ukwazisa ngokwabo mayelana, futhi webmaster, okungukuthi abantu abanikeza indawo yabo izikhangiso.

Maningi amathuba enkulu kule ibhizinisi in the yelucwaningo. Lezi zinkampani wahlanganyela ekudaleni software ezikhethekile. Wena njalo ababhekana nazo lapho ngifuna ulwazi.

"Yandex. Eqondile" ingenye ethandwa kakhulu izinkampani zokukhangisa Internet isiRashiya. It is ihlelwe ngesisekelo inkampani owadala eponymous injini. "Yandex. Eqondile" inikeza abakhangisi nabanikazi bewebhusayithi (webmaster). Okokuqala bachithe imali into sokuzenza aziwayo, lona wamuva ukuthola ingxenye encane kubo ngokusipha amasayithi abo.

Servis, abo sesibopho ukuthobisa nomunye, yebo, olawula inqubo. Kumelwe njalo ukulinganisela phakathi isikhangiso futhi chofoza kukho. Uma kungenjalo, ngeke ziqhubeke futhi abakhangisi webmaster. Futhi izivakashi wokuthi amasevisi yakhe ayiwona qualitative ngokwanele futhi uye kwelinye injini yokusesha. Inthanethi - endaweni onokuncintisana okukhulu. Manje ukuthi uyaqonda ukuthi yini le into okuxoxwa ngayo kuthiwa, ungakwazi ukuya emnyombweni wendaba. Ngakho, liyini CTR "Yandex. Eqondile"?

imithetho

Kufanele kuqondwe ukuthi abantu abathintekayo ukukhangisa, okuningi. Basebenzisa ke imishwana nezithombe okufanayo ukhiye bancintisane. Futhi njengoba unompempe izenzo "Yandex. Eqondile". Ezemfundo, ihlelwe yinkampani, ukunika abanye ulwazi mayelana nalo, kodwa hhayi ngokwanele.

Injongo "Yandex" - abahola amafa. Lwenza imithetho evumela umkhangisi ngamunye ukuthatha ngangokunokwenzeka. Ngokwesibonelo, intengo abahlangene bodwana ngokucwasa e "Yandex. Eqondile" zingahluka kusuka izikhangiso ezifanayo. "Referee" akuyona ubuka kangakanani uzimisele ukukhokha, futhi ukubuyekeza umthengi. Kubalulekile kakhulu abantu bewela isikhangiso.

Uma uqonda leli phuzu, bese ukuthola lokho CTR ku "Yandex. Direkt" futhi kuthinta kanjani isabelomali, kuyoba lula. Nalapha futhi, inkampani akunandaba ukuthi yimalini bazimisele lona, uma izikhangiso zidalwe ugly noma cha umphakathi. Ifuna ukuthola kusuka ngamunye kancane, ngomqondo imisebenzi yayo.

Kuyini CTR e "Yandex. Direkt"

Esikhathini bokusebenza echazwe kulo mqondo impela ezingabizi. CTR (chofoza ngokwezinga) kuyinto inkomba CTR banner noma isikhangiso. Ifomula ukubala kuhlanganisa izinkomba ezimbili: inani ukuguqulwa kanye nemigqondo. CTR - iyimfihlo phakathi kwazo. Okungukuthi, ukuze uthole, kumelwe Ukuchofoza okuhlukaniswe okuvelayo. Nokho, akubona bonke ngakho elula.

Okokuqala, "Yandex" akazange ngokushesha cabangela lesi sibalo. Uma sinquma ukuthi yiziphi izikhangiso ugxila yokuqala CTR kwakubikezelwe. Futhi njengoba 'Yandex "uthola idatha - akekho oqonda ngempela. I tech efanayo ukwesekwa wachaza ukuthi igxile wensebenzo efanayo ukukhangisa imikhankaso, ikhumbula karma isayithi (uma ikhona).

CTR Real iqala ukuba kubhekwe kuphela emva inombolo ethile okuvelayo. Ngokwesibonelo, kwakufanele ngo-2016 ukuba okungenani 400. Izindleko ngokuchofoza ku "Yandex. Direkt" incike kule inkomba. Kodwa uma lilincane, ezibizayo kuzokwenza isikhangiso.

ukukhangisa amayunithi ukuhlunga logic

Ake sibheke isibonelo ibonisa indlela CTR izinga - CTR. Mina nawe ezimbili kumkhangisi. Omunye uzimisele ukukhokha ruble angu-20. kuzo zonke izinyathelo ikhasimende, wesibili ngilihawukele lezi zimali. Wathi intengo 10 k.

imikhankaso zabo zigijimela isikhashana. Ngenxa yalokho, "Yandex" oboné lokuqala eziyikhulu okuvelayo wathola 5 ukuchofoza. CTR lakhe - 5%. Umkhangisi yesibili wachitha umkhankaso wakhe ngcono kakhulu. He okufanayo engamakhulu okuvelayo wathola CTR - 15%. Wenze kahle!

Futhi ngesikhathi esifanayo wathola Yandex? Kusukela kuqala: 20X5 = 100R. Eyesibili: 10x15 = 150r. Ngubani-ke inzuzo? Kuyacaca ukuthi ubani ngoba izikhangiso ukubonisa esilinganayo. Kodwa nomkhangisi ukonga ngaphezulu, kodwa zikhuthele "Yandex" uthola ngaphezulu. Ngakho, ikhanda ukukhohlisa nabo ngeke, nika lokhu kuze kuqala ekuphileni Bani ezibulala ngomsebenzi. Futhi njengoba ibhonasi - eziphansi ngokuchofoza.

It kuphela kuthinta isabelomali CTR?

Abakhangisi njalo uzama ukuzivumelanisa "Yandex. Eqondile". Ezemfundo kulabo abafisa ukuziqalela amabhizinisi abo liyathuthuka. Ukuze sifinyelele yalokho, hhayi ukuba ashise, kufanele ube nesithakazelo imikhiqizo emisha, ukufunda kokuhlangenwe nakho kwabanye. Ngokwesibonelo, esikhathini esithile esidlule kwaba sobala ukuthi "Yandex" uye asabela ngayo yonke umkhankaso, hhayi ku-ibhena ehlukile. It ihlaziya kanjani minutely uchwepheshe eqoqwe angukhiye, njengoba asetshenziswe uma udala izikhangiso.

Ngaphezu kwalokho, "Yandex" iqoqa ulwazi mayelana igama lesizinda ngalinye. Uma okungekuhle, sikhuluma 'karma indawo. " Kuthinta imiphumela yosesho, ngakho-ke, siphakamisa intengo ngokuchofoza. Funda ngqo, noma ngabe kukhona into embi ngayo indawo yakho, unga indlela zokuhlola kuphela. Udinga ukwakha izikhangiso ezimbili ezifanayo, okuholela ikheli elahlukile. Ngoba intengo, isevisi ezihlongozwayo uzobona kulokho anakho sengqondo kangcono.

Indlela ukwandisa CTR?

Ochwepheshe Ziningi imicabango yabantu ngalolu daba. Iningi labo sithambekele kulokhu kucabanga ukuthi kufanele basebenze isikhangiso. Ukuze uqale ukuqoqa yonke imikhondo kungenzeka. izinga labo "Yandex" kumelwe sihlolisise uma ukuhlola umkhankaso wakho. I angukhiye kangcono, ephansi intengo. Lokhu ochwepheshe bathole practice.

indawo Okwesibili ekuthuthukiseni CTR kuthatha isikhangiso uqobo. I magama ayinhloko kube isihloko nombhalo. Kufanele acashunwa lapho udala umkhankaso. "Yandex" uyaqonda lesi sibonakaliso njengokungathi isifiso ukukhangisa on the nesenzakalo esiqondile izwi. Lokhu kungabi sengxenyeni extra, non-target okuvelayo. Ngakho-ke, akusenzi CTR.

Misa Amagama

Kukhona umsebenzi inkonzo elikuvumela ukuba ukubonisa izikhangiso on imibuzo ethile. Zibizwa ngokuthi "stop amazwi". Ngokwesibonelo, ufuna ukukhangisa amajazi. Yiqiniso, zonke izicelo kanye leli gama kufanele abale futhi yamukeleke. Uma une imishwana elisemqoka, uyifunde ngokucophelela. Kukhona uqinisekile ukuba "inhlanzi ngaphansi ijazi noboya" nokunye okuningi. Izicelo ezinjalo uma kungukuthi uvinjelwe, kuzonciphisa isikolo sethu, udorozhat lonke umkhankaso. Okungukuthi, uma udala ukukhangisa kubalulekile kakhulu ukuba kuvelwe imishwana ukhiye.

Ukukhetha izilaleli

Futhi iphuzu elibalulekile. "Yandex" wagxila imishwana ukhiye. Nokho, akuwona wonke umuntu ubhala izicelo anayo imali noma amandla sokuthenga izimpahla noma amasevisi oda. Le ngxenye izilaleli kumelwe unqunywe. Ngenxa yalesi indawo lapho ubudala, indawo. Awudingi abantu abavela Magadan wabukela isikhangisi ukudayiswa izimbali e Yalta? Ngeke ukuchitha penny kubo, kungenzeka ukuthi laba bantu akudingeki. Ngoba kufanele futhi sihlole oyithanda ngamasevisi wakho. Yenza isithombe umthengi kungenzeka kuso ngekunakekela. Khona-ke "Yandex" uzokunika CTR kukhulu, kodwa umkhankaso ngokwayo - iholo sina. Ngikufisela inhlahla!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 zu.delachieve.com. Theme powered by WordPress.